قوانین و مقررات

حقوق فروشگاه نیماپارت
هزینه حمل و نقل کالا در محل برای تهران،شهرستان ها از خریدار طبق تعرفه شرکت الوپیک،تی پاکس یا باربری دریافت می شود . فروشگاه نیماپارت هیچ هزینه ای بابت ارسال کالا از خریدار دریافت نمی کند .
1- مشتریان جهت خرید ، پرداخت ، دسترسی و گارانتی محصولات، موظف به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت هستند .
2- فروشگاه مسئولیتی در قبال نواقص احتمالی سیستم درگاه بانکی، تراکنش‌های ناموفق و شبکه اینترنت ندارد.
3- مدیر فروشگاه، تنها مرجع تأیید، حذف، ویرایش و درج مطالب مطرح شده از سوی مشتریان در پنل کاربری و نیز بخش نظرات هر محصول و محتوا محسوب می‌شود.
4- خریداران و بازدیدکنندگان حق درج مسائل نامرتبط، غیراخلاقی و خلاف شئونات اسلامی و ملی در پنل کاربری و همچنین بخش نظرات را ندارند و بدیهی است که بخش پشتیبانی و ارتباطات نسبت به حذف این نوع مطالب درنگ نخواهند نمود.همچنین فروشنده ، جلوگیری از درج نقدهای نادرست و غیر فنی و مطالب خارج از چهارچوب فروشگاه را حق خود می‌داند.
5- خریدار باید در انتخاب محصول دقت کافی را لحاظ نماید. درصورت خرید اشتباه یک محصول به هیچ عنوان امکان عودت وجه مقدور نیست.
6- هزینه ارسال کالا(هزینه پستی) به عهده مشتری بوده و بر اساس تعرفه محاسبه میگردد،مگر در مواردی که اعلام شده با ارسال رایگان.
7- تمامی کالا ها،نصب ها، اطلاعات و … سایت مربوط به فروشگاه نیماپارت.www.nimapart.com بوده و تمام کالا ها دارای مجوز های لازم می باشد،فعالیت سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.برداشتن اطلاعات و کپی از اطلاعات از سایت با ذکر منبع مجاز می باشد .
8- خرید شما مشتریان عزیر منوط به پذیرش مفاد فوق است .فروشگاه هیچگونه عذری مبنی بر عدم اطلاع شما از قوانین را نمی‌پذیرد.
9-تمام سفارشات پرداخت نشده مشتری فقط 1 ساعت در سایت قابلیت پرداخت خواهد داشت بعد از گذشت زمان ذکر شده سفارش ثبت شده حذف خواهد شد .