دسته بندی و قیمت های لنزهای موجود در نیما پارت

پنجشنبه, 19 آبان 1401

 دسته بندی و قیمت های لنزهای موجود در نیما پارت

سلام خدمت همراهان همیشگی سایت نیما پارت

لنزهای موجود در نیما پارت به ۴دسته تقسیم میشود .برای آشنایی شماعزیزان با محصولات و قیمت ها ،دسته بندی ها رو توضیح میدهیم.

  • دسته اول لنزهای زنون خور و هدلایت خور هستند .این لنزها دو کنتاک هستندکه می‌توان روی آن لامپ زنون h1 یا هدلایت h1 نصب کرد.قیمت این دسته از جفتی۱,۵۰۰تا جفتی ۲,۸۰۰میباشد.
  • دسته دوم لنزهای LED .bi LED یا همان اصطلاح عامیانه لنزهای هدلایت سرخود می‌باشد.این لنز نیاز به لامپ ندارد روی هر لنز یک چیپ csp نصب شده.این لنزها دوکنتاک هستند. قیمت جفتی ۳میلیون تا۳,۵۰۰ دارند
  • دسته سوم لنزهای حرفه ای با چیپ ups یا LED pure شناخته میشود. این لنزها نیاز به لامپ ندارند و دارای چیپ LED UPS هستند که بسیار با کیفیت و پرنور است. دوکنتاک هستند.اگر بخواهیم نمونه ای از نور این محصول را معرفی کنیم میتوان به نور BMW اتاق ۵ مدل 2014ورنو تالیسمان و کولیوس اشاره کرد.چیپ های ups طول عمر زیاد دارد و میتوان سالیان سال از آن استفاده کرد. و قیمتی بین ۴,۵۰۰ تا ۵,۵۰۰را دارد.
  • دسته چهارم . لنزهای ups لیزر.csp لیزر هستند.لنزهای لیزری الگو برداری از لنز های خودروهای اروپایی 2021 با تکنولوژی و استاندارد های جهانی ساخته شده است.این لنزها در دو مدل دو کنتاک و سه کنتاک ارائه شده.لنزهای لیزری برای خودروهای خارجی مدل پایین جایگزین بسیار مناسبی هستند و مطابق با لنز های فابریک نصب میشود. این لنز ها دارای یک یا چند چیپ ups و یک و یا دو چیپ لیزر که در مرکز عدسی نصب شده تا بتواند بهترین بازده نور را ارایه دهد. کیفیت این لنزها بسته به آن تراشه نصب شده روی لنز می‌باشد .چیپ های تایوان و چیپ های اسرام آلمان روی لنزها قدرت نمایی میکند .این لنزها پرتاب نور بیش از حد تصور شما را ارائه می‌دهد .و به دلیل داشتن رفلکتور عمیق در حالت نور پایین هیچ ایجاد مزاحمتی برای رانندگان مقابل ندارد.‌و اما نور بالا بسیار قوی و وسیع که در روز روشن هم کاملا کاربرد دارد.سرعت روشن شدن لیزرها بسیار بیشتر از هدلایت است .و در آخر لنز لیزری بسته به شرکتهای سازنده و چیپ های متنوع بسته به انتخاب و درخواست مشتری را ارائه داده .چیپ های نصب شده روی این لنزها با حساسیت دقیق تهیه شده  چیپ های این لنزها دارای ضمانت کتبی شرکت سازنده بین ۱۵ تا ۳۶ ماه بسته ارائه میشود.درکل تمام لنز های لیزری پرتاب نور عالی و وسیع بدون ایجاد مزاحمت دارد. لنزهای گران قیمت لیزری پرچم دار شرکت های سازنده می‌باشد به همین دلیل تمام آنها دارای شماره سریال جهت بررسی و درج ضمانت کتبی شرکت می‌باشد. قیمت های لنزهای لیزری بسته به کیفیت ساخت از جفتی ۷میلیون تومان تا ۱۸ میلیون تومان ارائه میشود.